Curs Microsoft Outlook 2013 Nivel Intermediar

Curs Microsoft Outlook 2013 Nivel Intermediar

Cui se adresează: Celor ce doresc să-și creeze un set de abilități intermediare în lucrul cu Microsoft Outlook 2013

Structură: Cursul este compus din șase module ce îmbină partea teoretică cu cea practică.

Modulul 1 – Organizarea Inbox-ului

Acest modul explică modul de configurare a contului de e-mail și de rezolvare a posibilelor probleme de conexiune ce pot apărea.

Topici abordate:

  • Configurarea contului de e-mail
  • Rezolvarea problemelor de conexiune

Modulul 2 – Inițiere în Outlook 2013

Acest modul evidențiază modul de utilizare a caracteristicilor și instrumentelor puse la dispoziție de aplicația Outlook 2013

Topici abordate:

  • Utilizarea ferestrei Outlook
  • Utilizarea panglicii și a culiselor aplicației Outlook 2013
  • Utilizarea e-mail-ului
  • Utilizarea calendarului
  • Utilizarea contactelor
  • Utilizarea activităților

Modulul 3 – Trimiterea și primirea e-mail-urilor

Acest modul explică modul de creare și trimitere a e-mail-urilor, de atașare la un e-mail a unui sau mai multor fișiere, de vizualizare a e-mail-urilor și a atașamentului e-mail-ului, de configurare a panoului de citire, de răspundere la un e-mail.

Topici abordate:

  • Crearea și trimiterea e-mail-urilor
  • Atașarea de fișiere e-mail-urilor
  • Vizualizarea mesajelor și atașamentelor asociate e-mail-urilor
  • Configurarea panoului de citire
  • Vizualizarea participanților la acel e-mail
  • Răspunderea la un e-mail

Modulul 4 – Salvarea și accesarea contactelor

Acest modul explică modul de adăugare a unui contact, de inițiere a comunicării cu un contact din agenda Outlook, de vizualizare a diferitelor modalități de prezentare a informațiilor asociate contactelor și de imprimare a informațiilor de contact.

Topici abordate:

  • Prezentarea informației structurată în coloane
  • Crearea de liste utilizând separatorul tab
  • Prezentarea informației structurată în tabele
  • Formatarea tabelelor

Modulul 5 – Gestionarea programărilor

Acest modul explică modul de programare și editare a evenimentelor și întâlnirilor, de creare și trimitere a solicitărilor de întâlnire și de vizualizare a diferitelor modalități de prezentare ale calendarului.

Topici abordate:

  • Programarea și editarea programărilor
  • Programarea și editarea evenimentelor
  • Programarea întâlnirilor
  • Răspunderea la o solicitare de întâlnire
  • Vizualizarea diferitelor modalități de afișare ale calendarului

Modulul 6 – Urmărirea activităților

Acest modul evidențiază modul creare și actualizare a activităților, de eliminare a activităților de pe lista de activități, de actualizare a statusului activității, de delegare a activităților și de vizualizare a diferitelor modalități de prezentare ale activităților.

Topici abordate:

  • Crearea de activități
  • Urmărirea activităților
  • Eliminarea activităților și elementelor de pe lista de activități
  • Gestionarea sarcinilor atribuite
  • Vizualizarea diferitelor modalități de prezentare ale activităților