Intrebari frecvente

  • prometricCum pot găsi un centrul de testare apropiat de locația mea?

Procesul de localizare a unui centru de testare este asemănător cu cel de programare a unui examen. Luând în considerare faptul că un anumit centru de testare livrează anumite examene, este necesar să indicați mai întâi ce examen doriți să susțineți pentru a putea găsi centrul cel mai apropiat.

 

  • Cum pot programa un examen?

Pentru a programa un examen puteți alege una dintre cele trei metode:

– Prin intermediul centrului de testare

– Prin intermediul site-ului Prometric

– Prin intermediul Candidate Care

 

  • Pot anula și/sau reprograma examenul?

Da. Majoritatea examenelor susținute prin centrul de testare Prometric pot fi anulate sau reprogramate prin intermediul site-ului Prometric sau cu ajutorul administratorului centrului de testare.

În cazul în care doriți să reprogramați examenul, trebuie să contactați administratorul centrului de testare cu minim două zile lucrătoare înainte de data la care a fost programat.

 

  • Cu cât timp înainte trebuie să reprogramez examenul pentru a nu plăti taxa de reprogramare?

Taxa de reprogramare a examenului variază în funcție de vendor, la fel și cu cât timp înainte se poate realiza reprogramarea. Pentru un răspuns exact este necesar a se verifica procedura specifică vendorului.

 

  • Care este durata unui examen și câte întrebări sunt?

Numărul de întrebări precum și durata examenului diferă în funcție de specificul acestuia.

 

  • Care este metoda de plata a examenului?

Examenul se poate achita pe site-ul Prometirc prin intermediul cardului de credit.

La centrele de testare examenul se poate achita prin ordin de plata sau cash.

 

  • Cum pot folosi un voucher pentru a ”plăti” un examen?

Voucher poate fi folosit la programarea examenului prin toate cele trei metode de programare a unui examen.

Voucherele Prometric sunt nereturnabile, nerambursabile si pot fi utilizate pentru examenele indicate.

Termenii și condițiile de utilizare a voucherelor sunt specifici fiecărui vendor.

Voucherele nu pot fi utilizate după data de expirare.

 

  • Voi primi banii înapoi dacă anulez examenul?

Politica de returnare depinde de mai mulți factori și anume: examenul programat, cu cât timp înainte de data programată este solicitată amânarea, precum și de regulile legate de anulare ale vendorului. Fiecare organizație are propriile reguli legate de anularea unui examen și de restituirea contravalorii acestuia.

 

  • Când voi primi rezultatul testării?

Depinde de examenul susținut. În majoritatea cazurilor rezultatul îl aflați imediat după finalizarea examenului. În celelalte cazuri, vendorul solicită Prometric-ului să trimită rezultatul direct către ei și ulterior către candidat.

 

  • Cum îmi pot verifica statusul certificărilor? De ce nu am primit încă răspunsul?

Pentru a obține informații despre statusul certificărilor trebuie contactat direct vendorul. Prometric livrează examenul din partea vendorilor, iar certificările sunt administrate de către organizația aferenta examenului susținut.

 

  • Nu sunt mulțumit de scorul meu. Pot relua examenul?

Posibilitatea de retestare depinde de examenul susținut și de regulile setate de vendor/organizația ce livrează examenul. Pentru multe certificări, candidații pot susține examenul de cate ori doresc, însă uneori exista o perioada obligatorie de așteptare între examene. În cazul în care examenul impune ca beneficiarul unui test să fie “eligibil”, însemnând că el a îndeplinit anumite criterii necesare, restricțiile din jurul eligibilității vor determina dacă susține testul din nou. Întrucât normele legate de retestare sunt unice pentru fiecare organizație, este necesar a se verifica la vendor informațiile complete.