Curs Microsoft Excel 2010 – Mediu

Curs Excel 2010 Nivel Intermediar

Inregistrati-va

Microsoft Excel 2010

Nivel Intermediar

Cui se adresează:  Celor ce doresc să-si creeze un set de abilități intermediare în lucrul cu Excel 2010 Structură: Cursul este compus din cinci module ce îmbină partea teoretică cu cea practică.

Modulul 1 – Efectuarea de calcule pe baza datelor

Acest modul evidențiază modul de identificare și grupare a celulelor ce conțin date înrudite, de creare a formulelor necesare efectuării calculelor, de afișare a mesajelor de eroare și de identificare a surselor erorilor din formule.

Topici abordate:

  • Denumire grupuri de celule
  • Crearea formulelor de calcul
  • Însumarea datelor ce îndeplinesc condiții specific
  • Găsirea și corectarea erorilor în calcule
Modulul 2 –  Crearea de stiluri și formatare datelor

Acest modul explică modul de creare și salvare a formatărilor pentru a putea fi refolosite, de aplicare a formatării pentru a facilita citirea datelor și de utilizare a formatării condiționate pentru a schimba aspectul datelor.

Topici abordate:

  • Definirea stilurilor
  • Evidențierea datelor
  • Schimbarea modului de afișare a datelor pe baza valorilor
Modulul 3 –  Lucrul cu filtre

Acest modul expune modul de creare a filtrelor pentru a stabili ce date vor fi afișate în registru de lucru, de utilizare a instrumentelor necesare pentru a manipula datele din Excel și a crea reguli de validare a datelor pentru a asigura acuratețea acestora.

Topici abordate:

  • Definirea regulilor de validare pentru anumite zone de cellule
  • Manipularea datelor din foaia de calcul
  • Determinarea datelor ce vor fi afișate pe ecran
Modulul 4 –  Reordonarea și însumarea datelor

Acest modul evidențiază modul de reordonare a datelor din foia de lucru, de calcul a subtotalurilor, de organizare a datelor pe mai multe nivele și găsirea informațiilor specifice în foile de lucru.

Topici abordate:

  • Sortarea datelor
  • Organizarea datelor pe diferite nivele
  • Căutarea unor informații într-o foaie de lucru
Modulul 5 – Combinarea datelor din surse multiple

Acest modul explică modul de salvare a unui registru de lucru ca schiță, de creare de legături între foi de lucru și între registre de lucru, de consolidare a dalelor din mai multe foi de lucru într-o singură foaie de lucru și de definire a mai multor fișiere ca spațiu de lucru.

Topici abordate:

  • Utilizarea de schițe
  • Creare de legături către alte foi sau registre de lucru
  • Consolidarea datelor într-un singur registru de lucru
  • Gruparea seturilor multiple de date

Inregistrati-va

Locatia de desfasurare a cursului:

Sediul Learning Solution: Str. Transilvaniei nr. 24, Sector 1, Bucuresti

Cine susține cursul?

Master Office 2013 Cristi

Master Office 2013 Cristi

Durata Curs
2 zile: 9:00 – 17:00

Cunostinte prealabile

Familiarity with Microsoft Office applications – particularly Excel

Cursuri Conexe

Curs Creare Dashboards Cu PowerPivot Power View Si SharePoint – Curs 55103
Curs 50450 – Curs Excel Creating and Analyzing Database Using Microsoft Excel
Curs 55084 – Curs Excel 2013 Self-Service Analytics with No Code for the End User
Curs Excel 2013 – Advanced Microsoft Excel 2013
Curs Excel 2013 PowerPivot – PowerBI
Curs 50448 Maximizing PivotTable Microsoft Excel
Curs 55143 Microsoft Office Excel Basic Workbooks Formulas and Functions
Curs Microsoft Excel 2016 – Incepator
Curs Microsoft Excel 2016 – Mediu
Curs Microsoft Excel 2016 – Avansat
Curs Microsoft Excel 2013 – Incepator
Curs Microsoft Excel 2013 – Mediu
Curs Microsoft Excel 2013 – Avansat
Curs Microsoft Excel 2010 – Incepator
Curs Microsoft Excel 2010 – Mediu
Curs Microsoft Excel 2010 – Avansat
Curs Microsoft Excel 2007 – Incepator
Curs Microsoft Excel 2007 – Mediu
Curs Microsoft Excel 2007 – Avansat

Abonați-vă la newsletter

Program
Luni – Vineri: 9:00 – 17:00
Sambata, Duminica: Inchis

Ne găsiți la
Telefon/Fax: 021 367 0092
Telefon: 0748.11.23.23
Str. Transilavaniei, nr. 24, Sector 1, Bucuresti,
Cod Postal 010798, ROMANIA